Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Marcin M (2311 niezalogowanych)
1371 Postów
Barbara H
(barbara67)
Maniak
Jezeli chodzi o mnie to jestem nauczycielka norweskiego w szkole norweskiej i po Wyzszej szkole nauczycielskiej w Norwegii - ucze norweskiego od 1. do 10. klasy , a oprocz tego mam dodatkowe kopetencje do nauczania doroslych obcokrajowcow
Nigdy nie mialam polskich uczniow - dlatego nie moge wypowiedziec sie na ten temat - dlatego moje refleksje dotycza ogolu na podstawie moich doswiadczen z roznymi obcokrajowcami
Nigdy nie uczylam tez jezyka polskiego i nawet nie wiem czy bym sobie z tym zadaniem poradzila
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Kazimierz Kowalczyk
(Kazimierz)
Wiking
dla mnie strona www:trans-skandynawia.com miła buzia i fachowiec w temacie , sam sie przekonałem i nic nie płaciłem
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1371 Postów
Barbara H
(barbara67)
Maniak
Kazimierz napisał:
dla mnie strona www:trans-skandynawia.com miła buzia i fachowiec w temacie , sam sie przekonałem i nic nie płaciłem

Pozwole sobie poprawic twoj adres :

www.trans-skandynawia.com/

Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
19 Postów
Katarzyna Kowalczyk
(kowalczyk)
Wiking
Agnieszka? Czy możesz napisać coś więcej o tym kursie w komunie?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(ankaper)
Wiking
agnieszkaj81 napisał:
Ja chodzilam na kurs panstwowy do komuny i nic innego nie polecam.Nauka u polskich nauczycieli,to moim zdaniem strata czasu i pieniedzy.Znam pare osob,ktore uczyly sie w jakiejs polskiej szkole w Oslo.Nie potrafia zamienic kilku zdan po norwesku.